NAŠLI STE LEPŠIU CENU?

Napíšte nám na adresu:
cena@kupelnedeluxe.sk 
pokúsime sa spraviť lepšiu.

OZNÁMENIE

Ospravedlňujeme sa ale z dôvodu veľkého vyťaženia nie sme schopní vybaviť všetky telefónne hovory.

Opakujte volanie neskôr alebo nás kontaktujte emailom.

Ďakujeme za pochopenie.

Dostupnosť výrobkov!

Vážení zákazníci,
pre dostupnosť vašeho výrobku si rozkliknite ROLETOVÉ MENU žiadaného rozmeru na podstránke. 
Dostuposť overte poprípade telefonicky na čísle + 421 911 830 343.

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia
Nasledujúce obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim: 

Miraa s.r.o., IČO: 54394287, DIČ: 2121667867, Svätovavrinecká 13920/10, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 831 01, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 159002/B (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. 

Kontaktné údaje predávajúceho:

Miraa s.r.o., IČO: 54394287, DIČ: 2121667867, Svätovavrinecká 13920/10, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 831 01, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 159002/B Telefón: + 421 911 830 343, Email: obchod@kupelnedeluxe.sk

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohľadu
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70 
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného www.kupelnedeluxe.cz (ďalej je "internetový obchod"). Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

Informácie o tovare a cenách

Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivom tovare v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty (pokiaľ je predávajúci platcom DPH) a všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, pokiaľ tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dohodnutie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platia iba v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, pokiaľ sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.Obrázky produktov majú iba ilustračný charakter a môžu sa líšiť od skutočného produktu. Kvôli rozdielom v monitoroch sa farby výrobkov môžu tiež líšiť od farieb zobrazených na stránkach. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek zmeniť obrázky a technické parametre produktu bez predchádzajúceho upozornenia.

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:

* Prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode
* Vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na Objednať. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho.

V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci neobdržal oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená doručenkou kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

Zákaznícky účet

Kupujúci môže objednávať tovar bez registrácie. Údaje uvedené kupujúcim pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
* v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku (ak predávajúci ponúka takúto možnosť);
* bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky);
* Platobnou bránou 24pay - v prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov poskytovateľa elektronických platieb.
Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Pokiaľ nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná ihneď pri objednaní tovaru - záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.

Tovar je kupujúcemu dodaný:

* na adresu určenú kupujúcim v objednávke – kupujúci má možnosť a právo zmeniť adresu dodania kedykoľvek, najneskôr však pred oznámením a potvrdením termínu dodania predávajúcim. Ak bol kupujúcemu oznámený termín dodania tovaru a po tomto oznámení zmení adresu dodania tak si predávajúci vyhradzuje právo na zmenu termínu dodania tovaru, čím sa môže predĺžiť lehota dodania tovaru.

* Tovar, ktorý je uvedený ako skladom bude vyexpedovaný do 5 pracovných dní od obdržania platby na účet predávajúceho a bude doručený do 14 dní od objednania tovaru pokiaľ nie je určené inak.
* Tovar označený inak ako skladom (skladom u dodávateľa, overte dostupnosť a pod.) bude doručený na základe oznámenia termínu dodania od dodávateľa. Pri takomto tovare má kupujúci možnosť overiť si  termín dodania pred objednaním tovaru a to emailom, telefonicky alebo prostredníctvom live chatu. Lehota dodania pri takto označenom tovare je určovaná výhradne dodávateľom.
* Tovar na objednávku, t.j. tovar vyrobený na základe osobných požiadaviek kupujúceho bude doručený po výrobnom procese a dodaní od dodávateľa/výrobcu k predajcovi. Pri tovare na objednávku, nie je možné zrušiť, zmeniť objednávku kupujúcim a to ani pri predĺžení dodacej lehoty. Dĺžka výrobného procesu a dodanie tovaru sú určované výhradne výrobcom/dodávateľom.Objednaním takéhoto tovaru kupujúci súhlasí s týmito obchodnými podmienkami kliknutím na tlačítko ‚Oboznámil(a) som sa s Obchodnými podmienkami‘.

Náklady na dopravu

Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu odoslania tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy. Predávajúci je podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke,  kupujúci je povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia. V takomto prípade si predávajúci vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a to z dôvodu navyšovania nákladov na dopravu ako aj právo na predanie tovaru ďalej. Prvé dodanie ponúka predávajúci ZDARMA (na vlastné náklady) a to určením termínu ako aj času doručenia tovaru. Kupujúci má možnosť požiadať o špecifický termín, čas dodania, za poplatok, ktorý mu vypočíta predávajúci na základe jeho požiadaviek. Výška ceny dodania Na požiadanie sa môže zakaždým meniť. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru. V prípade zistenia  akýchkoľvek vád a nedostatkov je kupujúci povinný toto bezodkladne oznámiť predávajúcemu a dopravcovi. Ak kupujúci v takomto prípade odmietne prevziať zásielku (s poškodeným obalom) nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru. 

Okamihom prevzatia tovaru prechádza na kupujúceho zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru. V prípade že kupujúci bezdôvodne neprevezme, predávajúci má nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnenie, ako aj ďalších nákladov, ktoré predávajúcemu z dôvodu neprevzatia tovaru kupujúcim vzniknú. V prípade, že predávajúci ponúka tovar na dobierku (t.j. v hotovosti) vyhradzuje si predávajúci možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou ako aj právo tovar predať ďalej.Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

Reklamácia

Pred inštaláciou je potrebné skontrolovať tovar. Pokiaľ zistíte, že tovar má nejaké vady alebo je poškodený resp. chýbajú určité diely potrebné na inštaláciu v inštalácii nepokračujte resp. nezačínajte s inštaláciou. Čo najskôr nám pošlite email na reklamacie@kupelnedeluxe.sk
POZOR! Reklamácie sa rieši iba cez email (nie telefonicky). Je potrebné podrobne rozpísať problém ak nemu priložiť fotodokumentáciu resp. video. Náš tím technikov potom bude s vami problém riešiť. 
POZOR! za vadu sa nepovažuje nesprávna inštalácia. Pri prípadnej reklamácií tovaru budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom
Vždy je potrebné postupovať presne podľa inštalačného manuálu. Preto odporúčame aby bol tovar nainštalovaný profesionálom (odborníkom). Všetky uvedené rozmery sú maximálne aj s profilovými / koncovými lištami.
Inštaláciu musia vykonávať minimálne dvaja ľudia. Pokiaľ je problém v inštalácii je potrebné kontaktovať profesionála (odborníka) resp. firmu, ktorá vám tovar nainštalovala. Keďže tovar nie je inštalovaný nami tak nenesieme zodpovednosť za zlú / nesprávnu inštaláciu.

Práva z vadného plnenia

Práva kupujúceho z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka). Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom.Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:

* Má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali
* Ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal
* Alebo, ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru
* A na základe reklamy predávajúcim vykonanej, sa tovar hodí na účel, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza
* alebo, ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa
* Tovar zodpovedá akosti alebo vykonanie dohodnutej vzorky alebo predlohy
* Ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy, je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. 

Pokiaľ sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe dvadsaťštyri mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa neuplatňuje pri tovare:
* Predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná
* Na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
* U použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim
* Alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
* Bezplatné odstránenie vady tovaru
* Výmenu tovaru za nový tovar, pokiaľ ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
* Primeranú zľavu z kúpnej ceny
* Odstúpiť od zmluvy

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy:

* Pokiaľ má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne užívaný ako tovar bez vady
* Pokiaľ kupujúci nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave
* Pokiaľ kupujúci nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru

Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi k vybaveniu predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Pokiaľ spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z chybného plnenia.
Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z chybného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch je možné reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu. Predávajúci písomne ​​informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, pokiaľ je niekoľko možností, má kupujúci.Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka SR v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

Odstúpenie od Kúpnej Zmluvy

Vaše právo odstúpiť od zmluvy
Od kúpnej zmluvy môžete ako spotrebiteľ bez udania dôvodu odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru; ak je dodávka rozdelená do niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky.Pokiaľ ste nás požiadali o doručenie tovaru neskôr ako je naša maximálna lehota dodania a to, do 14 dní, tak sa deň, kedy vám bol tovar doručený, počíta ako termín dodania a na odstúpenie od zmluvy máte 14 dní od tohto dátumu.Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu spolu s tovarom alebo na e-mail a bezodkladne potom nám zaslať tovar na našu doručovaciu adresu. Pre odstúpenie od zmluvy je možné využiť Formulár na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a hľadí sa na ňu, ako keby nebola nikdy uzavretá. Pokiaľ vám bol spoločne s tovarom poskytnutý s vaším súhlasom darček, stráca darovacia zmluva odstúpením od zmluvy ktorúkoľvek zo strán účinnosti. Darček nám zašlite späť spoločne s vráteným tovarom.

Spôsob vrátenia tovaru
Tovar ste povinný nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na adresu nášho sídla.Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať.
Tovar nám musí byť vrátený:
* nepoškodený
* neopotrebovaný
* neznečistený
* v pôvodnom obale
K vrátenému tovaru priložte:
* kópiu dodacieho listu a faktúry (ak boli vystavené) alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie tovaru
* písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (na našom formulári alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí, v ktorom uvediete hlavne akým spôsobom požadujete peniaze vrátiť
* Vašu kontaktnú adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu vášho odstúpenia od zmluvy, pokiaľ boli dodržané zákonné podmienky.

Vrátenie platby za tovar
Všetky prijaté peňažné prostriedky vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali. Peniaze vám vrátime bankovým prevodom na účet (preto nám zašlite bankové údaje vo formáte IBAN).

Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu hradíte vy, a to aj v prípade, že tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

Vrátený tovar bol poškodený
Kupujúci je zodpovedný za všetky straty alebo škody na prepravovanom tovare zasielanom k ​​nám.Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za vracajúci sa tovar pokiaľ tento nebude prijatý späť do jeho skladu. Pokiaľ zistíme, že vami vrátený tovar je poškodený, opotrebovaný, znečistený či čiastočne spotrebovaný, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru.

Kedy NIE JE možné od zmluvy odstúpiť
V súlade s § 7 odstavec 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku nie je možné odstúpiť mimo iného od nasledujúcich zmlúv ktorých predmetom:
* je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa;
* je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
* je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
* je predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom
* je predaj tovaru právnickej osobe alebo živnostníkovi 

Naše právo odstúpiť od zmluvy
Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch:
* neobdržali sme od vás kúpnu cenu v dobe splatnosti alebo ste tovar neprevzali;
* tovar z objektívnych príčin (predovšetkým preto, že tovar sa už nevyrába, dodávateľ prestal dodávať do SR atď.) nie je možné za pôvodných podmienok dodať;
* plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym.
V prípade, že nastala niektorá z vyššie uvedených skutočností, budeme vás o našom odstúpení od zmluvy bezodkladne informovať. Ak ste už úplne alebo sčasti uhradili kúpnu cenu, vrátime vám prijatú čiastku do piatich dní od odstúpenia od zmluvy, a to bezhotovostne na účet, ktorý nám na tento účel oznámite, alebo z ktorého ste vykonali úhradu.

Obmedzenie práva na odstúpenie od zmluvy
Pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak, kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
* Poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
* Predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť;
* Predaj tovaru zhotoveného podľa zvláštnych alebo osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného špeciálne pre jedného spotrebiteľa;
* Tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;
* Tovar, ktorý rýchlo podlieha skaze;
* Predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil;
* Predaj novín, časopisov a periodickej tlače, lotérie a iné podobné hry.

Komunikácia a doručovanie
Strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

Všeobecné informácie a oprávnenie k výkonu našej činnosti

Na základe živnostenského oprávnenia sme oprávnení k predaju tovaru na. Na našu činnosť sa nevzťahujú iné povolenia. V rámci svojej pôsobnosti vykonáva príslušný živnostenský úrad Živnostenskú kontrolu.  Kontrolu dodržiavania právnych predpisov týkajúcich sa technických požiadaviek na tovar a bezpečnosť tovaru vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (http://www.soi.sk/), ktorá vykonáva aj kontrolu dodržiavania predpisov na ochranu spotrebiteľa. Práva spotrebiteľov obhajuje aj ich záujmové združenia a iné subjekty na ich ochranu. 

Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom svojho kontaktného e-mailu. Takisto sa môžete obrátiť na príslušný živnostenský úrad alebo na Slovenskú obchodnú inšpekciu. 

Ak ste spotrebiteľ a medzi nami vznikne spor zo zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť priamo, mate právo obrátiť sa s týmto sporom na Slovenskú obchodnú inšpekciu (adresa: Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27; webové rozhranie: www.soi.sk,; elektronický kontakt: adr@soi.sk, ars@soi.sk; telefón: +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41 ) za účelom alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa doručenia našej zamietavej odpovede na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30dňovej lehoty odo dňa, kedy nám spotrebiteľ odoslal žiadosť o nápravu, na ktorú sme neodpovedali. Subjekt alternatívneho riešenia sporu odmietne návrh na riešenie pokiaľ sa nám nepodarí vyriešiť spor komunikáciou alebo pokiaľ vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Pre podanie sťažnosti týkajúcej sa tovaru, ktorý ste od nás zakúpili a pre vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporu môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ďalej iste oprávnený, v prípade cezhraničného sporu, obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré vám poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. 

Vezmite na vedomie:

Na všetky naše produkty sa vzťahuje 2 ročná záruka (pokiaľ nie je stanovené inak).

Počas inštalácie postupujte podľa montážnych pokynov! Na škody spôsobené nesprávnou montážou, používaním alebo údržbou sa záruka nevzťahuje. Technické zmeny/úpravy alebo akékoľvek iné použitia produktu vedú tiež k zrušeniu záruky.

Záruka sa nevzťahuje na sklo a sklenené časti tovaru. Nie je možné reklamovať akékoľvek mechanické poškodenie skla vzniknuté po odovzdaní tovaru.  
Uistite sa, že ste na inštaláciu svojho tovaru použili kvalifikovaného remeselníka/montéra/inštalatéra (v niektorých prípadoch je potrebné montáž vykonávať 2 osobami), ktorý postupoval podľa pribaleného inštalačného manuálu, inak záruka na tovar zaniká.

Nezarezervujte si inštalatérov vopred!


Majte na pamäti, že pri udalostiach, ktoré sú mimo našu kontrolu, ako sú extrémne poveternostné podmienky, poškodený alebo stratený tovar počas prepravy, môže dôjsť k oneskoreniu dodávky. 

Nezabúdajte na to, že ak čerpáte ročnú dovolenku z práce alebo zabezpečujete služby profesionálneho montéra, nebudeme preplácať faktúry za inštalatérov, váš čas ani žiadne iné náklady, ktoré vzniknú v dôsledku omeškania alebo stavu dodávky. 

Preto dôrazne odporúčame objednať si inštalatéra po tom, čo ste dostali svoj tovar v dobrom stave.

Nezodpovedáme za žiadne škody spôsobené po inštalácii produktu. 

Zmeny a Chyby vyhradené.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2018.

Mohlo by vás zaujímať

Retro kúpeľne, ktoré vás oslnia

Ak vás fascinuje retro dizajn a peniaze potrebujete investovať na nákup samostatne stojacej vane či iných potrebných ...

Luxusné kúpeľne pre mladých

Konečne sa Vám podarilo prerobiť si svoje bývanie a potrebujete dokončiť kúpeľnu. Poradíme pár nápadov, ako na to.

Štýlové japonské kúpeľne

Japonci ekologický národ a pri tvorbe kúpeľní myslia na životné prostredie. Jedným z nich je využitie odtečenej vody z umývadla, ktorú zrecyklujú...

LED zrkadlá v kúpeľni

LED zrkadlo sa nijako nelíši od bežného zrkadla, ktoré ste umiestnili do svojej kúpeľne, okrem toho, že prvé je vybavené LED svetlami...